AdMonitoring: Útraty největších online inzerentů meziročně vzrostly

2. 12. 2009 | JTO
Deset největších online inzerentů vynaložilo celkově 108,4 milionu korun, což je v meziročním rovnání o 45 milionů více. S informací přišel portál Strategie s odvoláním na společnost Mediaresearch. Jakkoli je číslo velké, je potřeba uvědomit si, že reálné údaje mohou být mnohem nižší - nejsou započítány slevy ani bartery.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Deset největších online inzerentů vynaložilo celkově 108,4 milionu korun, což je v meziročním rovnání o 45 milionů více. S informací přišel portál Strategie s odvoláním na společnost Mediaresearch.
Jakkoli je číslo velké, je potřeba uvědomit si, že reálné údaje mohou být mnohem nižší - nejsou započítány slevy ani bartery. Na druhou stranu stouply i tržby internetových médií za reklamu, a to meziročně o neuvěřitelných 44 procent.

Štítky dokumentu: SEO
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.