Allegro v letošní vánoční kampani připomíná, co je o svátcích nejdůležitější

4. 12. 2023 | redakce, TZ
Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.

V kampani s názvem „Domov“ je hlavní postavou muž, který chce svému okolí ukázat, že má i v pokročilém věku stále sílu a schopnost jednat samostatně. Čelí každodenním výzvám a stará o svůj domov, ač je to s postupem času stále náročnější. Významnou roli hraje v příběhu jeho rodina – syn z chování a povahy otce dobře chápe, jak je pro něj důležitá soběstačnost, proto je to právě on, kdo mu dává nejkrásnější vánoční dárek – pocit samostatnosti.

Hlavní myšlenka reklamního spotu jde tak v jedné linii s dlouhodobým přístupem, na kterém Allegro staví. Společnost totiž dbá na to, aby její sváteční reklamy zdůrazňovaly význam mezilidských vztahů a to, na čem skutečně záleží. To se odráží i v klíčovém claimu „Dejte svým blízkým to, co nejvíce potřebují“.

Vánoční spot režíroval švédský režisér Jesper Ericstam a produkovala společnost Moon Films. Kreativní koncept a scénář vytvořila agentura Ogilvy Warsaw. Celá dvouminutová verze spotu bude propagována online, zatímco 45sekundový formát bude vysílán v televizi a na VOD platformách. Kampaň poběží pod taktovkou společnosti HandMade také na sociálních sítích, jako jsou TikTok, Facebook a YouTube. Nákup médií zajišťovala společnost PHD.

Kam dál? 



Připomeňte si dle nás dosud nejlepší vánoční reklamu Allegra, English For Beginners.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: