Alzák zve své zákazníky do budoucnosti a nekřičí u toho

2. 3. 2021 | Petr Michl
Zdá se, že maskot Alza.cz prošel převýchovou. V nové kampani působí Alzák až podezřele klidným dojmem.

Alza.cz spouští reklamní kampaň založenou na novém kreativním konceptu. Alzák opět o něco dospěl a zve zákazníky k nákupům budoucnosti.

Celá kampaň je koncipována ve futuristickém stylu, který má přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“. Představuje svět budoucnosti, kde Alza využívá ty nejlepší technologie pro spokojenost zákazníka. Interní kreativní tým Alzy zvolil futuristický koncept také proto, že Alza vnímá svou pozici technologického leadera v oblasti online nakupování, i proto jak dokáže rychle přizpůsobovat své služby.

Cílem je komunikovat hlavní výhody, které zákazníkům nákup na Alze nabízí. Hlavní spot je uvádí do nového světa a představuje klíčová témata, kterými jsou rychlost doručení a šíře produktového portfolia. Nejviditelnější změnou je to, že Alzák nekřičí a mluví bezmála uklidňujícím dojmem. V relativním srovnání s jeho předchozím projevem to najednou působí téměř jako formát ASMR.

Současně bude firma využívat kratší spoty zasazené do stejného prostředí určené pro komunikaci jednotlivých služeb. V první vlně se zaměřila na AlzaBoxy a jednoduchost vyzvednutí objednávky.

Kampaň je naplánována pro Česko i Slovensko na březen s bohatým medamixem, v kterém budou zahrnuty tyto kanály: TV; rádio; outdoor; online video – YouTube, publisheři; online bannery; print; transport; POS a vlastní média.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.