Americké frenšízy opět zavítají do Prahy

5. 10. 2010 | TMJ
Dne 20. října se uskuteční již druhý ročník dne amerických frenšíz - Framchise day. Tato ve středoevropském regionu ojedinělá mezinárodní akce už podruhé nabídne přehlídku podnikatelských konceptů pocházejících z tradiční velmoci franšízingu, tedy USA. Pořadatelem akce je Český insitut pro franchising.

Framchise Day, zdroj: www.framchiseday.cz

Dne 20. října se uskuteční již druhý ročník dne amerických frenšíz - Framchise day. Tato ve středoevropském regionu ojedinělá mezinárodní akce už podruhé nabídne přehlídku podnikatelských konceptů pocházejících z tradiční velmoci franšízingu, tedy USA. Pořadatelem akce je Český insitut pro franchising.

Stejně jako loni, i letos se návštěvníci setkají s legendárními značkami jak z USA, tak českého trhu. Přehlídku doplní rozsáhlá expozice služeb a systémů, určených pro franšízingové a retailové sítě.

Tématem letošního Framchise day je zejména kvalita franšízových služeb jakožto jeden ze základních pilířů franšízového podnikání. Návětěvníci se budou mít možnost seznámit s brandy jako je Coca-Cola, Burger King, Crestcom, Century21,  Gepard Finance, Hooters, KFC, Nike, RE/MAX, Subway, Strabucks nebo Vodafone. Aktuální podrobný přehled je možné nalézt zde, registrovat se lze tady.

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: