Americkým uživatelům mobilní reklama nevadí

11. 10. 2010 | RaTP
Nejnovější studie comScore a InMobi, zabývající se uživatelským vnímáním mobilní reklamy, přináší pro marketéry dobré zprávy. Z výsledků, které uveřejnil server eMarketer totiž vyplývá, že většině uživatelů mobilních telefonů tento reklamní formát nevadí. Jak však upozorňují odborníci, tento stav bude trvat pouze do té doby, než se mobilní reklama stane zcela běžným nástrojem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejnovější studie comScore a InMobi, zabývající se uživatelským vnímáním mobilní reklamy, přináší pro marketéry dobré zprávy. Z výsledků, které uveřejnil server eMarketer totiž vyplývá, že většině uživatelů mobilních telefonů tento reklamní formát nevadí. Jak však upozorňují odborníci, tento stav bude trvat pouze do té doby, než se mobilní reklama stane zcela běžným nástrojem.
Průzkum byl proveden mezi téměř 4 400 americkými uživateli mobilních telefonů. Výplývá z něj, že téměř 38 % z nich nemá s mobilní reklamou sebemenší problém a dokonce si myslí, že slouží k důležitému účelu. Čtvrtina respondentů pak souhlasí s tím, že některé mobilní reklamy neobtěžují a že na ně občas reaguje. 16 % o reklamách v mobilu příliš nepřemýšlí, každý desátý si myslí, že mobilní reklamy jsou rušivé, 12 % pak považuje tento reklamní formát vyloženě za rušivý.
Průzkum dokázal, že lidé jsou ochotni přijímat reklamu na natolik intimním kanálu, jakým je mobilní telefon. Očekávají však, že reklama bude co nejvíce cílená a že dokáže uživatele zaujmout.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.