Audi použilo na autosalonu proti BMW tzv. Wi-Fi trolling

28. 3. 2016 | Petr Michl
Jak upozornit na autosalonu, že je Audi A4 lepší než BMW 328i? Na New York Moto Show to zkusili s pomocí názvu veřejných Wi-Fi sítí.



Nejen na marketingových akcí vytáhnou lidé ihned po příchodu smartphony a hledají Wi-Fi dostupnou zdarma. Toho, že se tak děje i na autosalonech, využila minulý týden americká pobočka Audi na New York Auto Show.

Německá automobilka zřídila u svého stánku silný router pro veřejnou Wi-Fi, kterou rozdělila na řadu Wi-Fi sítí. Primárně přitom byly svými názvy namířené proti přímé konkurenci vlastního modelu Audi A4, BMW 328. Hned první se jmenovala 328 reasons to choose A4" (328 důvodů k výběru A4) a další pak upozorňovaly na to, že Audi má více koní, vyšší točivý moment či na to, že na rozdíl od BMW 328 disponuje koženými sedačkami nebo dotykovou obrazovkou. Zde jsou některé z názvů sítí:

A4 HP > 328

#2 A4 torque > 328

A4 12,3in Screen, 328 0in

A4 3D sound, 328 2D

A4 leather, 328 cloth

A4 LaneAssist, 328 no

A4 TurnAssist, 328 no

A4 Wi-FI, 328 No-Fi



V průběhu autosalonu prý byl vyzkoušen tento trik i na dalšího německého konkurenta A4, Mercedes C300. Možná to není úplně gentlemanské, ale rozhodně se jedná o účinnou taktiku. Seznamu Wi-Fi sítí si totiž většina návštěvníků všimne a na autosalonu se to jen hemží novináři a blogery. Není tak divu, že poprvé šly ven zprávy o této hříčce právě od nich. Ve výsledku se z toho však vyvinulo mediální pokrytí s de facto světovým dosahem. Nepřehlédnutelnou součástí zprávy je přitom zachycení toho, proč je A4 lepší. 

Zdroje: Mashable, Digital Trends

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.