Budweiser vzdává hold nevlastním otcům

17. 6. 2019 | Milada Zemanová
Na Den otců Budweiser připomněl, že rodinu nepoznáte podle krve, ale podle činů. Ve třech emotivních příbězích nakouknete do soukromí dětí a jejich nevlastních otců a na konci každého čeká překvapení, které samotné aktéry dojalo k slzám.

Den otců, který letos vyšel na 16. června, má ocenit role otců v našich životech a řada značek při této příležitosti představila tematické kampaně. Se svou troškou do mlýna přispěl i Budweiser, zaměřil se ovšem na často neprávem opomíjenou skupinu: na nevlastní otce. Ve spolupráci s agenturou DAVID tak vznikla emotivní reklama, která zachycuje vztah dětí ke svým nevlastním tátům, od počátečních pocitů frustrace a odmítání až po vděčnost a obdiv v dospělosti.

V reklamě vystupují tři dvojice. Chloe vzpomíná, jak jí její máma přemlouvala, aby se k sobě chovali jako táta s dcerou, ale ona to tak prostě necítila. Nepotřebovala, aby cizí muž vstoupil do jejího života a vydával se za jejího tátu. Jak dále Chloe popisuje, časem se její postoj změnil a uvědomila si, že jí má nevlastní otec skutečně rád a udělal by pro ni cokoliv.

Již tyto příběhy by byly silné samy o sobě, nicméně Budweiser zašel ještě dál. Jednotlivé děti totiž během vyprávění požádaly své nevlastní otce, jestli by je adoptovali, a stali se tak jejich otci i před zákonem. Jak na tuto žádost jednotliví muži zareagovali se můžete podívat ve videu níže.

Značka piva Budweiser k celé kampani uvedla, že takto chce ocenit všechny nevlastní otce, které se k dětem chovají, jakoby byly jejich vlastní . A navíc vybídla veřejnost, aby také sdílela své příběhy o otcích, kteří vkročili do jejich života. Za každý takto sdílený příběh v určeném období značka přislíbila, že věnuje 1 dolar neziskové organizaci The Stepfamily Foundation.

Jen na YouTube získalo uvedené video 4 dny od své publikace přes 2,5 milionu zhlédnutí a přes 7 tisíc sdílení. Tato kampaň slaví úspěch i na sociálních sítích a přiměla k slzám nejednoho nevlastního tátu.

Zdroje: Yahoo Lifestyle, USA Today, Adweek

Kam dál?

Kampaně věnované otcům se příliš často nevidí a o to více nás těší, když jsou povedené. Značka piva Březňák například zjistila, že se 80 % otců nikdy nedozví, že jsou pro své syny největším vzorem. Ve své kampani vzkázala synům: „Vezměte tátu na Březňáka a popovídejte si."

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.