Byl zveřejněn seznam nejcennějších značek na světě

21. 9. 2009 | Brož František
První tři příčky obsadila Coca-Cola, IBM a Microsoft. Hodnota všech značek poprvé za devět let meziročně klesla, a to o více než 4,5 procenta. Poprvé byl zveřejněn v roce 2000 a od té doby je pravidelně sestavován konzultantskou společností Interbrand.

Interbrand, zdroj: www.interbrand.com

První tři příčky obsadila Coca-Cola, IBM a Microsoft. Hodnota všech značek poprvé za devět let meziročně klesla, a to o více než 4,5 procenta.

Žebříček, který je sestavovaný podle tajné metodologie, zahrnuje pouze značky, které prokázaly svou schopnost působit na globálním trhu a podávají pravidelně své finanční informace. Poprvé byl zveřejněn v roce 2000 a od té doby je pravidelně sestavován konzultantskou společností Interbrand.

Nejrychleji meziročně rostoucí značkou se stal Google následovaný Amazonem a Zarou. Vysoký nárůst vykázal také Apple anebo třeba potravinový gigant Nestlé, který tak dobře vykreslil celkovou náladu v potravinářském odvětví.
Nejvýše postavená automobilka, Toyota, naopak vykázala osmiprocentní pokles a ze šestého místa klesla na osmé, o 7% pak klesl Mercedes-Benz anebo BMW.

Celý žebříček máte možnost shlédnout zde.

Štítky dokumentu: Budování značky Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: