Česká spořitelna spustila infoweb pro mladé

19. 1. 2010 | RaTP
Moneymánie - tak se jmenuje nový popularizační projekt České spořitelny, který je určen všem mládežníkům, kteří se připravují na to stát se klienty některé z bank. K poměrně široké cílové skupině web promlouvá zábavnou, přehlednou a atraktivní formou.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Moneymánie - tak se jmenuje nový popularizační projekt České spořitelny, který je určen všem mládežníkům, kteří se připravují na to stát se klienty některé z bank. K poměrně široké cílové skupině web promlouvá zábavnou, přehlednou a atraktivní formou.
Kromě obecných informací o bankovních a finančních produktech obsahuje web informace o chodu banky obecně včetně praktických rad a návodů.
Projekt je možné hodnotit veskrze pozitivně, přestože je na něm znát, že je stále v záběhu. Za velké plus lze označit i to, že není výrazně brandován a nabídka produktů je díky tomu příjemně nevtíravá.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.