Coca-Cola, Heinz i McDonald's myslí na své klienty i v době koronaviru

17. 5. 2020 | Milada Zemanová
Nudíte se doma a chybí vám vaše oblíbené pochutiny? Nebojte, značky na vás myslí. A vy si můžete postavit puzzle s Big Macem nebo dát dohromady skládačku, která je celá v barvě kečupu Heinz.

Chtěli byste si sednout do restaurace McDonald's, dát si Big Mac s extra porcí kečupu Heinz a zalít to Coca-Colou? To ještě tak úplně nemůžete a v některých zemích jsou od této chvíle ještě dále... Výše uvedené značky se tak snaží svým zákazníkům přiblížit jinými způsoby. Mezi nimi originálními skládačkami či reklamami.

Coca-Cola pro všechny

Coca-Cola představila reklamu For All (Pro všechny, pozn. redakce). V ní ztvárnila nejrůznější podoby tohoto nápoje v situacích, které nyní prožívají lidé během koronavirové epidemie. Skleněné lahve, plechovky i víčka tak vystihují okamžiky, kdy se lidé nemohou potkávat, kdy se nemůžou obejmout, kdy se nemohou políbit. Coca-Cola chce tímto způsobem ukázat, že je nápojem pro všechny. Pro rodiny, pro přátele, pro kolegy, pro lidi s dětmi, pro lidi se staršími rodiči, pro ty, kdo si při kašli zakrývají ústy loktem. Jak tato prezentace vypadá, se podívejte ve videu.

Tato kampaň pouze mění voiceover k záběrům reklamy, kterou Coca-Cola představila již v roce 2002. Tehdy chtěla zdůraznit, že je nápojem pro všechny bez ohledu na výšku, váhu, pro optimisty i pesimisty, kouzelníky i astronauty, pro rodiny i pro plešaté, pro ty, co vás milují, i pro ty, kdo ne. Zkráceně řečeno úplně pro všechny. Zatímco v roce 2002 Coca-Cola reagovala na ekonomickou krizi v Argentině a chtěla lidi podpořit v této těžké situaci, nyní zaujímá stejný postoj během boje proti Covidu-19. Její poselství má lidem dodat sílu a vyzdvihnout jednotu.

Postavte si vlastní burger

McDonald’s vytvořil burger, který jen tak nesníte. Skládá se totiž z 500 různých dílků a můžete jej získat, jen když je správně poskládáte. Jedná se totiž o puzzle.

Většina restaurací McDonald’s napříč různými státy je zavřených a zákazníkům tak chybí jejich Big Mac. Ve spolupráci s agenturou TBWA Belgium proto vznikly tyto puzzle, což je velmi oblíbená zábava v období karantény. Agentura k nim uvedla:

„Puzzle jsou skvělý způsob, jak trávit čas a uklidnit se během tohoto stresujícího období. Tato chutně vypadající skládačka má 500 dílků, což vystačí na hodiny, které strávíte nad směšně malými částmi roztékajícího se sýru.”

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.