Cover fotografie facebookových stránek má méně omezení

21. 3. 2013 | Petr Michl
Facebook potichu změnil pravidla pro úvodní fotografii facebookových stránek. Nastal čas dávat na ně call to action?

Facebook některé změny dělá skutečně potichu, obzvláště pak ty, které mu nic nepřinesou. To se týká i zvolnění pravidel pro úvodní fotografii firemních stránek. Pro ně měl nejdříve Facebook řadu pravidel, které zakazovaly zobrazení obchodních informací, upoutávky na slevové akce, kontaktů, šipek směřujících například k záložkám nebo i jakýchkoliv výzev k akci. Zkrátka se tím snažil naznačit: „Pokud chcete promo, zaplaťte si reklamu – od toho ji tu máme."

Nyní jsou ale tato pravidla značně změkčená, z těch konkrétně definovaných zbývá jen požadavek na to, aby text nezabíral více než 20 % fotografie. Na svém blogu se o tom zástupci největší sociální sítě nezmínili, změn v „guidelines" si ale s mírným zpožděním všimli někteří odborníci na sociální média. Včera publikovala fotografii zachycující rozdíly, Mari Smith.

 

Toto zvolnění pravidel je provedeno pravděpodobně proto, že je Facebook nedokázal efektivně kontrolovat. Můžeme tak očekávat, že teď více stránek začne využívat úvodní fotografii svých FB stránek k upozorňování na aktuální obchodní nabídky nebo k různým výzvám k akci. Ne, že by se tak dosud poměrně hojně nedělo. Teď to však budou moci činit s klidným srdcem.

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.