Čtvrtina Britů projevila zájem o "Facebook phone"

23. 9. 2010 | ITO
Rychlý průzkum, který byl realizován ve Velké Británii krátce poté, co médii proběhly zprávy o Facebookem chystaném sociální telefonu, přinesl zajímavé výsledky. Přestože je třeba brát podobné bleskové výzkumy s rezervou, poukázal, že v současné době v oblasti mobilních telefonů existuje zajímavý prostor hodný využití. Jen je na to třeba jít trochu jinak, než Microsoft s řadou KIN.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Rychlý průzkum, který byl realizován ve Velké Británii krátce poté, co médii proběhly zprávy o Facebookem chystaném sociální telefonu, přinesl zajímavé výsledky. Přestože je třeba brát podobné bleskové výzkumy s rezervou, poukázal, že v současné době v oblasti mobilních telefonů existuje zajímavý prostor hodný využití. Jen je na to třeba jít trochu jinak, než Microsoft s řadou KIN.

Zvěsti o novém sociálním telefonu přímo z režie Facebooku se objevily v éteru zhruba na začátku tohoto týdne. Podle informací ze "se situací obeznámených zdrojů" se mělo jednat o zařízení, které mělo mít Facebook přímo integrovaný do svého operačního systému. Na vývoji se navíc měli podílet dvě výrazné osobnosti ze světa softwarového engineeringu Joe Hewitt a Matthew Papakipos. Je tedy logické, že celý tento tajemný projekt dostatečně nabudil bloggery a zástupce médií a ve výsledku také cílovou skupinu, pro kterou by měl být případný produkt určen.

Průzkum proběhl na vzorku 1485 internetových uživatelů v rámci stránky MyVoucherCodes. Dvě třetiny z respondentů stále předpokládají, že Facebook svůj telefon skutečně uvede na trh. Jedna čtvrtina dotázaných Britů pak potvrdila, že by o nákup podobného produktu rozhodně měla zájem. Zhruba třetina dotázaných pak předpokládá, že nový FB-phone by byl technologicky vyspělejší, než iPhone.

69 % z těch, kteří o podobný telefon nestojí uvedlo, že je to zejména kvůli obavě ze ztráty soukromí. 43 % pak věří, že by Facebook touto cestou chtěl získat přístup do uložených čísel a kontaktů.
 

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.