Dollar Shave Club si vyřizuje účty se starými břity

1. 9. 2015 | Petr Michl
Když si vaše staré holítko pořídí vlastní vousy, příčesek a začne se s vámi hádat, máte problém aneb Dollar Shave Club uvádí novou sérii vtipných spotů.



Virál Dollar Shave Cub z roku 2012 pomohl tehdy začínajícímu startupu rozjet výdělečný byznys. Už v něm hrál ústřední roli CEO společnosti Michael Dubin, který působí zároveň jako nejviditelnější mluvčí a prodejce značky. V nových spotech určených pro televizní obrazovky si samozřejmě odříká svůj „pitch" také, ale nejviditelnější jsou staré holicí strojky, které pod nánosem vousů poněkud ožily a vyvinuly si vlastní osobnost.

Jeden připomíná vetřelce ze stejnojmenného kultovního sci-fi filmu.


Další se změnil ve vousatého Francouze s příčeskem, který vyznává vůni au naturel.


Poslední „holítko" má pak povahu přisprostlého špinavce, který se pohádá i s vaší ženou.

V předešlé kampani jsme vtipně zachytili frustraci zákazníka v obchodě. S touto kampaní děláme to samé u jiné frustrace zákazníka v podobě nutnosti používat starý holicí strojek, protože: a) je příliš drahý, b) zapomněli jste si ho koupit,“  vysvětlil koncept nových spotů Dubin pro Adweek.

Strategie bez obalu a s trochou nadsázky poukazovat na nevýhody drahých břitů zavedených značek evidentně zabírá. Dollar Shave Club má po 3 letech své existence 2,2 milionů předplatitelů jeho služby, kterým chodí pravidelně poštou nová a ve srovnání s Gillette a dalšími velkými brandy levná holící výbava. Od té doby, co loni zača inzerovat i v TV, se jeho podíl na americkém trhu zvýšil z 8,8 na 16 %.

Mimochodem na scénáři těchto spotů, stejně jako na těch předchozích, se podílel CEO společnosti Michael Dubin. Podívejte se na jeho názory na nutné ingredience virálu v článku Jak se levně oholit a stát se slavným.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.