Durex touto kampaní boří sexuální mýty a odhaluje novou vizuální identitu

20. 2. 2020 | Kristýna Vozková
Ne vždycky je to jako v pornu. Ale 71 % mladých mužů v něm tu inspiraci stejně hledá. Durex ve svém manifestu popisuje různá „sexpectations” a vyzývá k tomu, abychom méně přemýšleli a více *****.

Víte o tom, že dobrý sex můžete mít i jindy než na Valentýna? Nebo že pokud nejste se svým sexuálním životem spokojeni, patříte mezi dvě třetiny populace?  Značka Durex se ve své aktuální britské kampani spuštěné na Valentýna snaží bořit zažité sexuální mýty a také prolomit nějaká ta erotická tabu. Chce tím přispět k otevřenějšímu a zdravějšímu přístupu k sexu. Tuto osvětu hodlá šířit i za pomoci svého manifestu,  podle kterého bychom se měli přestat tolik strachovat o to, jak by to mělo vypadat, a více si užívat, jaké to může být”.Dále je v něm například uvedeno: ne vždycky to musí vypadat jako v pornu, ne každý chlap musí mít velkého ****** a sem tam můžeme také od někoho něco „chytnout”. A tak se vykašlete na tradice či definice a užívejte si lásku, s kým chcete a jak chcete. Je čas přehodnotit (společností nastavená) sexuální očekávání, v originále sexpectations.

Tak schválně! Která z následujících reklam na vás sedí? Podle jedné z nich se totiž jeden ze dvou lidí nikdy nenechal otestovat na pohlavně přenosné choroby. Další říká, že až 71 % mladých mužů hledá inspiraci pro postelové hrátky online.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: