Employer Branding Experience 2019 prozradí, jak budovat značku zaměstnavatele a získávat do firmy ty správné lidi

5. 9. 2019 | Petr Michl
Jak definovat persony kandidátů? Co je klíčem k úspěšné náborové kampani? A jak budovat love brand u vlastních zaměstnanců? Nejen o tom bude letošní ročník konference Employer Branding Experience.

O employer brandingu, tedy budování značky zaměstnavatele, se v poslední době sice hodně mluví, ale jen málo firem jej opravdu dělá. Na třetím ročníku konference Employer Branding Experience, který proběhne už 17. září v pražské La Fabrice, proto vystoupí lidé, kteří se ve svých firmách značce zaměstnavatele už nějaký ten pátek skutečně věnují. A hlavně mají výsledky.

Na co se můžete těšit?

Veronika Horáková z Airbank se s vámi podělí o to, jak definovat Employer Value Proposition a jak budovat na stejných základech značku u zákazníků, zaměstnanců i kandidátů.

Dominika Mýtna a Slaven Ilčić z Eyelevel, což je mimochodem úžasná firma, která navrhuje a realizuje interiéry prodejen značek jako třeba Adidas, budou povídat o tom, jak budují silnou firemní kulturu na jasně definovaných hodnotách.

V IT společnosti Tesena pak vytvořili pro potřeby onboardingu úžasnou hru, jejímž prostřednictvím nováčci poznávají firemní kulturu. O tom, jak hra funguje a co Teseně přináší, nám něco řeknou Martin Veselka a Klára Siegelová.

Kdo by si nevšiml, že McDonald’s umí výborně pracovat s různými typy kandidátů, zaujmout je a předkládat jim pro ně relevantní nabídku? O tom, jak to dělají, bude přednášet Rastislav Tesár.

Jirka Landa z BrandBakers se bude věnovat značkové komunikaci a HR marketingu. Jak komunikovat s kandidáty, abychom si nejen získali jejich pozornost, ale aby také rozuměli tomu, co jsme zač, a dokázali si sami sebe představit v roli našeho zaměstnance. Jednoduše řečeno, jak se stát pro kandidáty srozumitelnou firmou, do které budou chtít jít pracovat.

Nebude chybět ani praxeNovinkou letošního ročníku jsou workshopy, na kterých si budete nově nabyté zkušenosti rovnou vyzkoušet na praktických úkolech. Každý účastník bude mít možnost zúčastnit se hned dvou workshopů. Na výběr bude ze šesti témat:

    • Efektivní tvorba EVP
    • Firemní kultura
    • Gamifikovaný onboarding
    • Obsah komunikace
    • Persony kandidátů
    • Měření v HR marketingu

Workshopy povedou samotní speakeři, a jejich obsah bude proto úzce navázaný na témata jednotlivých přednášek.

 

Kdy: 17. září

Kde: La Fabrika, Praha-Holešovice

Kompletní program akce a registrační formulář najdete na webových stránkách konference www.ebx.cz.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.