Evian představuje nový módní design lahví

5. 10. 2011 | BVo
Společnost Evian ve spolupráci se serverem MyWardrobe.com a s francouzským módním domem Courregès uvádí novou limitovanou sérii skleněných lahví.

Francouzská společnost Evian, která prodává minerální neperlivou vodu, oznámila spolupráci se serverem MyWardrobe.com a s francouzským módním domem Courregès. Společně pak vytvořily novou módní limitovanou edici skleněných lahví.


Inovovaný design oblíbené minerální vody Evian nese název „brings its Live Young messaging to life“. Vysoké skleněné lahve zdobí bílé a fialové květy. Limitovaná edice bude k dispozici na webu MyWardrobe.com za 3,99 liber.


Tímto však spolupráce firem nekončí. Rovněž se podílejí na módní aukci, která proběhne od 21. do 28. října. Pětadvacet procent výtěžku z akce poputuje na konto Breakthrough Breast Cance, skupině bojující proti rakovině prsu.


Evian už dříve spolupracoval s módními návrháři. Limitované série lahví navrhovali například Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Paul Smith nebo také Christian Lacroix.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk, www.marketwatch.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: