Facebook Creator Studio zefektivňuje správu Stránek

3. 9. 2018 | Kateřina Němečková
Spravujete více Facebookových Stránek najednou? Facebook zdokonalil Creator Studio a zpřístupnil ho správcům Stránek z celého světa. Přináší mimo jiné hromadný upload a pomůže vám udržet zájem fanoušků.

Facebook na konci srpna vypustil do světa hned několik novinek. Facebook Watch s sebou přinesl další nástroj, který by měl pomoci hlavně správcům Stránek na jeho platformě. Creator Studio kromě lepší organizace práce a sdílení jedné knihovny obsahu přináší také novou analytiku a lepší možnosti plánování. Novinky má i Instagram – týkají se ale hlavně stránek s „velkým dosahem.”

Aby se správcům lépe spravoval obsah na všech Stránkách, za které jsou zodpovědní, zdokonalil Facebook své Creator Studio, a zpřístupnil jej pro všechny trhy. Umožňuje komunikaci s fanoušky na Facebooku i Instagramu, sledování výkonu a řízení (nejen) video obsahu. Cílem je správa všech Stránek z jednoho místa s přístupem do knihovny veškerého obsahu.

Co to umí?

  • Spravovat obsah a interakce s fanoušky: Vyhledávání napříč všemi spravovanými Stránkami a jejich knihovnou obsahu, včetně detailů o jednotlivých příspěvcích. Odpovídání na zprávy a komentáře na Facebooku i Instagramu.
  • Zefektivnit publikaci videí: Tvorba, plánování a publikace obsahu napříč všemi Stránkami. Hromadné nahrávání videí na jednu i více Stránek.
  • Přístup k Ad Breaks: Přiřazení vhodných Stránek, přehledy monetizace a plateb.

Creator Studio se snaží reagovat na požadavky inzerentů a správců Stránek. Mělo by nabízet lepší/novou analytiku včetně měření věrnosti a retence publika. Cílem je lepší plánování obsahu a udržení pozornosti fanoušků.  


Zdroj: Facebook for media

Instagram umožní ověření pravosti účtu

Modré hvězdičky s fajfkou (neboli štítky ověření) jsou na Instagramu ojedinělé. Nemají je ani některé velké značky či celebrity. Způsob ověření účtu byl dlouho poněkud nejasný a zaujal i „černý trh.“ Instagram proto zpřehlednil pravidla a zprůhlednil celý proces. O modrou hvězdičku můžete zažádat ale pouze tehdy, když svým účtem zasahujete „velké publikum.“ Kolik to znamená fanoušků se nikde nepíše.

K ověření by měly stačit jen dva kroky:

  1. Žádost o ověření – v nastavení profilu
  2. Dodání dokumentů – doklad totožnosti (řidičský průkaz, pas, občanský průkaz) nebo u firem veřejným účtem, daňovou evidencí nebo zakládací listinou.

Pokud by byla žádost zamítnuta, můžete to za měsíc (30 dní) zkusit znovu.

Šanci na úspěch zvýšíte, pokud bude váš účet autentický (skutečná osoba, značka), unikátní (v primárním významu slova jedinečný; kromě jazykových mutací), kompletní (veřejný profil, vyplněné všechny kolonky, profilový obrázek a minimálně jeden příspěvek – nesmí ale obsahovat odkazy na jiné sociální sítě s žádostí o sledování) a významný (velmi známý, často vyhledávaný – zde je prostor pro spekulace).

Instagramové účty s „velkým dosahem“ budou mít také více informací v sekci „O účtu“ – bude se zobrazovat datum založení, země původu, účty se stejnými fanoušky, změny uživatelského jména a všechny reklamy, které na daném účtu zrovna běží.

Brzy také přibude možnost použít ověření aplikacemi třetích stran – tzv. dvoufázové ověření, že je účet opravdu váš. Nyní lze využít ověření pomocí unikátního kódu zaslaného na mobilní telefon.

Kam dál?

Trávíte na YouTube příliš času? Teď to uvidíte černé na bílém. YouTube představuje nástroj, který vám čas na platformě změří přesně a další, které vám pomohou k tomu trávit více času offline.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: