Facebook je nenáviděn i milován

13. 12. 2012 | BD
Facebook jako andělská mrcha. Polovina uživatelů bez něj nemůže žít a polovina si myslí, že vážně ohrožuje mezilidské vztahy.

Facebook nám umožňuje získat novinky od oblíbených lidí a značek, lze jej použít jako zákaznické linky a také jako ideálního prostředku pro prokrastinaci. Je to místo, kde se šíří vtipné obrázky a videa rychlostí blesku a lidé do sebe šťouchají bez zjevné příčiny.
Podle některých užíváním Facebooku trpí tradiční mezilidské vztahy. Facebook má prostě své výhody i nevýhody. A odtud pramení rozpolcenost uživatelů ve výzkumu NBCUniversal’s Integrated Media.

 

Dokážete si představit, že se své závislosti na Facebooku zbavíte a přestanete ho aktivně užívat? Většina lidí ne. Jen 5 % dotázaných lidí plánuje skoncovat s Facebookem během příštího roku. Oproti tomu 43 % dotázaných si budoucnost bez Facebooku nedokáže vůbec představit.

Rozpolcené pocity mají ale uživatelé u velkého množství témat. Vliv na mezilidské vztahy má podle poloviny dotázaných pozitivní, ale podle druhé poloviny naopak Facebook vztahy oslabuje.

Ohledně jeho velké uživatelské základně mají také rozdílné názory v poměru půl na půl. Pro jedny je Facebook příliš velký a neosobní a druzí si myslí, že co je větší, to je přece lepší. Také návykovost drogy jménem Facebook přijde nebezpečná polovině uživatelů, na druhé straně totiž existují ve stejné míře zastánci toho, že umožňuje zdravý způsob sebevyjádření.

Co se týče pravdomluvnosti na Facebooku, 80 % dotázaných uvedlo, že nepřiklášlují svůj facebookový profil. Ale při posuzování ostatních byli o něco skeptičtější.

Zdroj: www.adweek.com

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.