Facebook má reklamní plán pro společnosti, chce za to ale zaplatit

8. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Facebook chce, aby společnosti zdvojnásobily své investice do reklamy. Za to jim nabízí efektivnější oslovování členů fanouškovské základny.

Facebook naznačil obchodníkům, že by měli reorganizovat svůj přístup k sociálním médiím. Naznačil jim to dost okatě - v podobě brožurky, kde navrhuje nejen specifické pozice, činnosti, ale i slovník, který by měly společnosti implementovat.

Jedním z doporučených kroků je například vytvoření pozice pro člověka, který bude dohlížet na sociální média celé společnosti. Pod ním by mimo jiné pracoval tým specializovaný jen na Facebook a reklamy by se na této sociální síti přejmenovaly na příběhy.

Je to poněkud troufalé, ale Facebook ví, co si může díky množství svých uživatelů a potenciálních zákazníků dovolit. V Americe jsou facebookové stránky místem, kde lidé tráví největší podíl času při svém online brouzdání a jsou zde nejvíc vystaveni působení reklamy, v celkové návštěvnosti internetových stránek ho pak přeskočil jen vyhledávač Google.

Facebook nabízí společnostem, které používají jeho stránek k propagaci, možnost zvýšit zásah skupiny příjemců až na 75 % ze současných 16 %. Toho má být docíleno za využití nástroje Reach Generator představeného posledního února letošního roku. Statusy se budou zobrazovat většině fanoušků a společnosti můžou využít i Logout Experience, kde se objeví jejich reklama poté, co se uživatelé odhlásí z Facebooku. První, kdo této novinky využil, je vyhledávač Bing. Cena bude stanovena každé společnosti podle velikosti základny fanoušků, kterou chtějí oslovit.

Zdroj: www.adage.com, www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Facebook Google Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.