Facebook opět upravuje algoritmus. Do vašeho news feedu se má dostat více příspěvků od přátel

1. 7. 2016 | PM
Nechybí vám v news feedu více příspěvků od přátel? Pokud ano, můžete slavit. Facebook opět upravuje svůj algoritmus tak, aby umísťoval příspěvky od přátel výše.



Nechybí vám v news feedu více příspěvků od přátel? Pokud ano, můžete slavit. Nová úprava algoritmu Facebooku totiž bere podobné pocity uživatelů v potaz.

Právě navýšení obsahu od našich Facebook friends" stálo za jeho předchozí úpravou v dubnu. Nyní se zdá, že největší sociální médium opět jen tzv. utahuje šrouby. V novém příspěvku ve svém newsroomu  deklaruje:

Facebook byl postaven na myšlence spojování lidí s jejich přáteli a rodinou. Jak uvádíme v hodnotách news feedu, je to doteď jeho základem. Naším hlavní úkolem je spojovat lidi, místa a věci dle vašich přání - prioritou jsou proto přátelé. Z toho důvodu dnes oznamujeme přicházející úpravu rankingu příspěvků v news feedu. Ta by měla zaručit, že nezmeškáte příběhy vašich přátel."

Dále uvádí, že tato změna je odpovědí na výsledky průzkumu mezi uživateli, jež často vyjadřovali obavu, že v záplavě obsahu v news feedu se nedostanou k důležitým novinkám od svých přátel. Reakcí je to, že nyní lidé uvidí jejich statusy, videa, fotografie či linky v rámci news feedu výše.

Ovlivní to dosah stránek?

Zařazování příspěvků do news feedu je hra s nulovým součtem. Z cca 1 500 příspěvků, které se prý v průměru valí na Zdi uživatelů, projde jen určitý počet a ranking ovlivňuje jejich řazení. Nová úprava tak organický dosah příspěvků stránek sníží, neovlivní jen ty s dodatečnou propagací.

Specifický dopad na distribuci vaší stránky a další metriky záleží na složení vašeho publika. Pokud je například váš refferal traffic výsledkem sdílení vašeho obsahu uživateli a jeho následného lajkování a komentování jejich přáteli, bude dopad menší než v případě, kdy většina vaší návštěvnosti přichází přímo z vašich příspěvků,"

vysvětluje Facebook na závěr své tiskové zprávy

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: