Facebook potají vyvíjí nový feed pro teenagery. Má se jmenovat LOL

22. 1. 2019 | Milada Zemanová
Nový feed má být zaměřený na videa a vtipné gify. Facebook tak doufá, že jím přitáhne mladé uživatele, kteří preferují pomíjivý obsah.

Zdroj: Techcrunch

Platformy zaměřené na videa, jako jsou Watch, Lasso nebo pod Instagram spadající IGTV, nezaznamenaly zatím velké úspěchy. Facebook se ale nevzdává. Již několik měsíců vyvíjí speciální feed s názvem LOL, ve kterém budou k dispozici právě vtipná videa, gify a memy. LOL bude obsahovat mimo jiné kategorie Pro tebe, Zvířata, Celebrity či Pranky a budou se v něm objevovat příspěvky, které by měly být výběrem těch nejatraktivnějších příspěvků, které se objevily na FB stránkách věnovaných memům.

LOL je prozatím v soukromé testovací fázi beta, kterou má k dispozici 100 středoškolských studentů. Ti podepsali smlouvu o mlčenlivosti a souhlasili s testováním platformy ve spolupráci se zaměstnanci Facebooku.

V reakci na dotazy zpravodajského webu TechCrunch, Facebook potvrdil, že skutečně testuje feed LOL, nicméně ten nebude součástí videoplatformy Watch. Prozatím však Facebook neuvedl, jestli LOL bude fungovat samostatně nebo se stane součástí jiné existující aplikace a neposkytl žádné další bližší informace.

Mladiství stále více upřednostňují pomíjivý obsah a Facebook se je snaží udržet tam, kde z nich snadno generuje peníze. A právě shromažďování nejzábavnějších příspěvků z feedu a jejich soustředění na jednom místě by mohlo oslovit teenagery, kteří vyhledávají okamžité pobavení.

Současně s novým feedem Facebook testuje také další možnosti reakce u videí. Nově by se pod každým videem měla objevovat tlačítka Vtipné (Funny), v pořádku (Alright), není vtipné (Not funny). Tato hodnocení by měla pomoci vyhodnotit, jak vtipná jsou konkrétní videa, což může dále vylepšovat algoritmus pro LOL.

Zdroje: TechCrunch, The Next Web, Wersm

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.