Facebook přichází s modelem "Hraj teď, plať potom"

19. 11. 2010 | ZAP
Katastrofu v peněžence nejednoho dospělého může znamenat Facebookem nově nasazená strategie. V rámci podpory utrácení virtuálních kreditů za předměty pro sociální hry a hříčky totiž testuje přelomovou službu. Předměty totiž bude možné kupovat na dluh a platit za ně až později při vyúčtování za konkrétní období.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Katastrofu v peněžence nejednoho dospělého může znamenat Facebookem nově nasazená strategie. V rámci podpory utrácení virtuálních kreditů za předměty pro sociální hry a hříčky totiž testuje přelomovou službu. Předměty totiž bude možné kupovat na dluh a platit za ně až později při vyúčtování za konkrétní období.

Tento krok bude znamenat jediné - výrazně se zvýší počet osob kupujících předměty impulsivně, většinou přímo při hře. Navíc, pokud se Facebooku podaří přesvědčit hráče, aby svůj účet propojili se svou kreditní kartou, dojde k přímému propojení prostředí sociální sítě a bankovního účtu. Že to pro uživatele může znamenat značné riziko (nejen bezpečnostní) není třeba připomínat.

Transakce s virtuální měnou jsou již nyní neuvěřitelně rozbujelé - jen za letošní rok utratí uživatelé kolem 7 miliard dolarů a příští rok by to mělo být až o třicet procent více. A jak zvěstují někteří analytici - Facebookovské kredity mají potenciál stát se nejužívanější měnou na světě vůbec.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: