Facebook přijde s novým formátem PPC reklamy

6. 8. 2010 | LIL
Facebook v současnosti testuje nový formát PPC reklamy. Mělo by se jednat o rozšíření klasické inzerce, která měla možnost zobrazit informace o "lajkařích" z řad přátel. Toto vysoce efektivní řešení by se nově mohlo ještě vylepšit. S informací přišel server www.allfacebook.com.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Facebook v současnosti testuje nový formát PPC reklamy. Mělo by se jednat o rozšíření klasické inzerce, která měla možnost zobrazit informace o "lajkařích" z řad přátel. Toto vysoce efektivní řešení by se nově mohlo ještě vylepšit. S informací přišel server www.allfacebook.com.
Nově by se mělo u reklamy zobrazit také pětiškálové hodnocení, založené na principu známých facebookových hvězdiček. Uživatel tedy bude manipulován dvojnásobnou porcí DWOM než doposud - pokud se k reklamě vyjádří více kamarádů, jejich hodnocení se promítne na škále 1 - 5 bodů. Právě tato získaná jakost by mohla být rozhodujícím faktorem, který určí, zda na reklamu klikneme nebo ne.

Štítky dokumentu: Facebook PPC Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.