Facebook se chystá spustit geolokační službu

11. 5. 2010 | TAM
Facebook připravuje spuštění nových geolokačních statutů, které například značkám umožní rozvíjet svůj marketing založený na lokaci uživatele. V dnešní aktualitě to uvádí server Brand Republic. V praxi by měl celý systém fungovat na podobném principu, jako například Foursquare.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Facebook připravuje spuštění nových geolokačních statutů, které značkám umožní rozvíjet svůj marketing založený na lokaci uživatele. V dnešní aktualitě to uvádí server Brand Republic.

V praxi by měl celý systém fungovat na podobném principu, jako například Foursquare. Uživatelé budou mít možnost check-inu v konkrétních lokacích, dík čemuž zjistí, který z jejich přátel se nachází na témže místě.

Na spuštění systému by se měly podílet některé značky v čele s McDonaldem. V jeho premiérovém provozu by měly uživatelům po check-inu nabízet nejrůznější slevy.
Systém by měl být spuštěn v USA a to již v některém z následujících týdnů. Do Velké Británie se pak dostane na podzim.

Štítky dokumentu: Budování značky Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.