Facebook se komercionalizuje. Přináší další obchodní nástroje.

11. 3. 2010 | TAM
Facebook jasně naznačil, jakým způsobem si v budoucnu zajistit generování dostatečných zisků. Nebude to prostřednictvím reklamy, jak mnozí ještě před pár lety očekávali, ale poskytováním služeb. Nově zavede uživatelům možnost prodávat za pomoci síte vstupenky na nejrůznější akce. Za patřičnou provizi, samozřejmě.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Facebook jasně naznačil, jakým způsobem si v budoucnu zajistit generování dostatečných zisků. Nebude to prostřednictvím reklamy, jak mnozí ještě před pár lety očekávali, ale poskytováním služeb. Nově zavede uživatelům možnost prodávat za pomoci síte vstupenky na nejrůznější akce. Za patřičnou provizi, samozřejmě.
Přestože smlouva se společností Eventbride, jež by službu měla zajišťovat, ještě není podepsána, pravděpodobně se tak brzy stane. Ostatně Eventbride již v současné době pilotně prodala přes Facebook vstupenky na vývojářskou konferenci F8.
Co se týče provize, z ceny každé vstupenky by Eventbride měla získat poměrně vysokých 5,5 procenta, paušálně pak uzme poplatek 99 centů. Z toho je pak třeba odečíst i provizi pro Facebook, která zatím nebyla upřesněna.
Přestože takto nastavené podmínky nenahrávají malým hráčům a amatérským akcím, pro ty velké je to naopak skvělá nabídka.
"Mladí jsou na Facebooku pořád. Dát jim možnost objednávat lístky přímo přes jejich profil je pro nás nabídka, která se neodmítne," sdělil pro Techcrunch zástupce jedné z amerických koncertních agentur.

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.