Facebook si s mobilními zařízeními rozumí

31. 10. 2013 | Bednářová Daniela
Příjmy z reklamy na mobilních zařízeních Facebooku neustále rostou. Už činí skoro polovinu jeho veškerých příjmů.

Mobilní zařízení hrají v našich životech stále větší roli. Uvědomují si to všichni. Čím dál více webů má svou mobilní verzi. Vytvářejí se stále nové mobilní aplikace a podíl z příjmů z mobilní reklamy vzrůstající nadvládu jen posiluje.

Nárůst mobilních uživatelů vidí všichni, Nejvíce ale asi sociální sítě. A nekraluje mezi nimi nikdo jiný než Facebook. V příjmech za reklamu na mobilních zařízeních vykazuje neustále impozantní nárůsty. Včera zveřejněné výsledky za třetí čtvrtletí nenechávají nikoho na pochybách, že Facebook na mobilním poli posiluje. Ve druhém čtvrtletí Facebook připustil, že 41 % jeho veškerých reklamních příjmů pochází právě z mobilu. V prvních čtvrtletí to bylo 30 %. A ve třetím čtvrtletí činí příjmy z reklamy již 49 % celkových příjmů, tedy něco kolem 900 milionů dolarů.  

V posledních týdnech se navíc Facebook na mobilní reklamu zaměřuje více. Chce ji udělat ještě efektivnější, a proto například testuje video reklamy, které se samy spustí v news feedu a do mobilní aplikace zařazuje více reklam s výzvou k akci (call to action), aby uživatelé více klikali.

 

Na mobilních zařízeních fungujících na operačním systému Android jde Facebook do boje i s klasickými SMS. Inovuje svůj messenger. Testuje nový vzhled a vylepšuje funkce. Nová verze by měla umožnit rychlý přehled o tom, kdo z přátel právě službu používá a vítaným bonusem je i možnost posílat zprávy lidem mimo seznam přátel.

Zdroje: www.mashable.com  wwww.allfacebook.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.