Facebook testuje jiné umístění reklamy

8. 11. 2011 | VOt
Server TechCrunch přišel s informací, že sociální síť Facebook testuje novou pozici pro reklamy na domovské stránce. Zda změnu nakonec opravdu provede, není zatím jasné.

Podle serveru TechCrunch testuje sociální síť Facebook novou pozici reklamy na domovské stránce svých uživatelů. Protože se zatím jedná pouze o testovací fázi, její nové umístění mají prozatím jen některé uživatelské profily.

Reklama by se měla nově přesunout na vrchol pravé části profilu. V současné chvíli ji vidí většina uživatelů pod tzv. Tickerem, který upozorňuje na aktuální aktivitu přátel, jejich narozeniny nebo návrhy na přidání uživatelů do přátel či sledování jejich příspěvků pomocí nedávno představeného tlačítka Subscribe.

Lepší pozice reklamy by zřejmě zvýšila její úspěšnost, efektivnost a samozřejmě také cenu. Není však jasné, zda se novinka skutečně ujme a jestli ji sociální síť Facebook zachová a nakonec ji opravdu nabídne na všech uživatelských profilech.

Zdroj: www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.