Facebook testuje slevový program Facebook Offers

16. 4. 2012 | PeMi
Facebook nechystá nový Slevomat, ale poskytne firemním stránkám službu pro nabízení slev.

Facebook spustil beta verzi Facebook Offers. Jedná se o slevový program, který umožňuje postování slev či speciálních nabídek na Facebook stránkách. Jejich fanouškům se slevy budou pochopitelně zobrazovat v news feedu. Uplatnitelné by měly být podobně jako vouchery ze slevových portálů.

 

 Po kliknutí na „Get Offer“, Facebook pošle zájemci email se slevou. Využít ji pak na místě může po ukázání emailu v elektronické nebo tištěné podobě. Z odtajněných informací není zřejmé, zdali bude systém například schopen generovat čárové kódy. Příslibem více cool a mobilní verze uplatňování slev může být pro Facebook čerstvá koupě startupu TagTile, který se zaměřuje na mobilní věrnostní systémy. Více si o nové akvizici přečtěte v samostatném článku.

 

Cílení slev je zatím velmi omezené, jen dle země a jazyku. Slevu také nelze zobrazovat pouze fanouškům firemní stránky, kliknout si na ni budou moci i ne-fanoušci, kteří na ni náhodou zavítají. Dobrou zprávou pro firemní sektor je, že Facebook Offers by měly být zdarma. Je ale zřejmé, že jejich rozšíření by mohlo napomoci většímu používání reklamního formátu Sponsored Stories.

Facebook Offers zatím bude moci testovat jen několik společností v USA, v omezeném režimu by se mělo dostat i na firmy ze Singapuru, Austrálie, Nového Zélandu a Turecka. Časový výhled, kdy by se služba měla spustit naplno, není znám.

Zdroj: www.techcrunch.com, www.allfacebook.com, www.facebook.com
 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.