Facebook testuje tematické označování příspěvků uživateli

18. 3. 2016 | Petr Michl
Facebook dává v testu lidem možnost zvolit tematický štítek pro příspěvek, který sdílí.

Facebook pracuje na testování funkce, která dovolí uživatelům označovat příspěvky tematickými štítky. Je to další krok v již vyhlášené snaze dát uživatelům více možností ovlivnit to, co uvidí v news feedu.

Tematické označování je dle printscreenů od Dannyho Sullivana dostupné při editaci již publikovaného příspěvku. Po kliknutí na „Add Topic" se zobrazí drop down menu s nabízenými tématy.

Lidé nám řekli, že by měli na facebooku rádi více voleb k vidění konkrétních konverzací o specifických tématech, co je zajímají. Proto provádíme test, při němž dáváme lidem možnost zvolit tematický štítek pro příspěvek, který sdílí," potvrdil testování portálu MarketingLand mluvčí Facebooku.

Označení štítkem by nijak nemělo rušit nastavení soukromí příspěvku, pro univerzální dohledatelnost tak musí uživatelé zvolit veřejné sdílení. V tuto chvíli by jednotlivá témata neměla nijak ovlivnit pořadí příspěvků v news feedu. Jedná se primárně o další možnost poskytující k postům dohledatelnost, ovšem poněkud obecnější, než je tomu v případě hashtagů.  

Zdroj: MarketingLand

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: