Facebook upravuje Notes. Přiláká to bloggery?

29. 9. 2015 | Petr Michl
Notes (Poznámky) mají nový atraktivní vzhled. Bude to stačit k vytvoření blogovací platformy?

Facebook Notes je platforma největšího sociálního média pro psaní příspěvků, které svou délkou aspirují na blogový příspěvek či článek. Dlouho byla zapomenuta. Po srpnovém příslibu se ale mění a stává se atraktivní. Stane se díky tomu Facebook vyhledávanou platformou pro blogery?

Pokud jste zapomněli na Notes, asi nejste sami. Uživatelé je používají sporadicky. Zajděte na www.facebook.com/notes a uvidíte dost možná bez potřeby výrazného scrollování Poznámky (Notes) vašich přátel staré i několik let. Facebook nyní otevřel pro veřejnost to, co oznámil v srpnu: zásadní změnu Notes, která by měla dělat delší texty uživatelů mnohem atraktivnější než dosud, kdy šlo pouze o nadpis a řadu písmenek ve stejném formátu.

Nyní jde text konečně okořenit také fotografiemi, a to cover fotkou umístěnou nad nadpisem a tělem příspěvku a také dalšími snímky mezi odstavci.

 


Velice dobře vypadá u díla publikovaného přes Notes také náhled v news feedu.

              Zdroj: Social Times


Facebook ve svém příspěvku informujícím o novince říká.

„Facebook byl vždy místem pro sdílení myšlenek s přáteli a poznámky (Notes) jsou smysluplnou cestou, jak to činit. Například Jeff Nunokawa má rád kreativní psaní a každý den od roku 2007 napsal jednu poznámku inspirovanou jiným citátem. S touto změnou může Jeff lépe přeměňovat svá slova v život a spojit se s přáteli na Facebooku."

Ač internetu dnes vládne jako forma deníku spíše video, dobře promyšlený, delší text má stále své nezastupitelné místo. V dnešní době mnoho lidí linkuje na Facebooku blogy ze zavedených publikačních platforem jako Medium, které dávají prostor k vyniknutí obsahu a umožňují zároveň využití velkých fotografií. Facebook by byl sám proti sobě, kdyby nechtěl být také tím místem, kam lidé v podobných případech odkazují. Nové úpravy v Notes mají pomoci k tomu, aby se stal také obecně uznávanou blogovací platformou.

Zdroje: Facebook Newsroom, Social Times

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.