Facebook změnil podstatu tlačítka "like", nově zcela nahrazuje starší "share"

28. 2. 2011 | TAM
Facebook změnil podstatu fungování svého tlačítka "like". Odstranil tak již delší dobu trvající schizofrenní stav, kdy bylo pod obsahem na internetu možné nacházet dva nástroje pro sdílení - tedy starší "share" a právě zmiňované tlačítko "like". To po úpravě nově spojuje obě funkce a tlačítko "share" definitivně pohřbívá. Informaci přinesl server Mashable.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Facebook změnil podstatu fungování svého tlačítka "like". Odstranil tak již delší dobu trvající schizofrenní stav, kdy bylo pod obsahem na internetu možné nacházet dva nástroje pro sdílení - tedy starší "share" a právě zmiňované tlačítko "like". To po úpravě nově spojuje obě funkce a tlačítko "share" definitivně pohřbívá. Informaci přinesl server Mashable.

Zásadní změnu uvedl Facebook do provozu tuto neděli. Pokud nyní kliknete na tlačítko "like" (v českých končínách "to se mi líbí"), zobrazí se tato informace na vaší zdi včetně názvu webu, obrázku a části textu. Informace se zároveň objeví v přehledu událostí - tudíž ji uvidí všichni vaši přátelé.

Facebook tak vyšel vstříc nejen provozovatelům webů, ale také samotným uživatelům. Ti totiž sice tlačítko "share" používali, ale často nevyužívali možnost vložit ke sdílenému odkazu také vlastní názor. Toto nový "like" odstraňuje přidáním přednastaveného obsahu.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: