Facebook zveřejnil bližší informace o vlastní newsletterové platformě

19. 3. 2021 | Milada Zemanová
Rozesílání newsletterů zažívá svůj boom a větší platformy v něm chtějí svůj podíl. Facebook připravuje vlastní platformu, která má mimo jiné umožnit rozesílat newslettery fanouškům Stránky a členům konkrétní Skupiny.

Twitter na konci ledna letošního roku koupil mailingovou platformu Revenue a plánuje svým uživatelům umožnit rozesílat tolik oblíbené e-maily. Do rozesílání newsletterů se plánuje zapojit i Facebook, který vyvíjí vlastní platformu. Ta má umožnit autorům vytvářet své vlastní newslettery a následně je rozesílat. Tyto rozesílky by měly podpořit tvůrce obsahů, aby více monetizovali svou tvorbu.

Facebook k plánovanému nástroji uvedl:

„Spisovatelé, odborníci a novináři publikují stále více obsahu a my chceme co nejvíce podpořit růst jejich online podnikání. V následujících měsících představíme pro americký trh novou platformu, která podpoří autory a umožní jim oslovit širší publikum.”

Nástroj na tvorbu a rozesílání newsletteru od Facebooku by měl nabízet různorodé variace šablon, takže si autoři budou moci vytvořit svůj vlastní jedinečný styl. Dále by měly být k dispozici různé možnosti rozesílání a prezentace. Mezi nimi například:

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.