Facebookové představil responsivní reklamy. Bude nově vybírat z několika textových variant

31. 10. 2019 | Milada Zemanová
Facebook spouští nový nástroj pro responsivní reklamy, který bude kombinovat různé varianty textových titulků a popisů. Inzerenti by tak měli se svými reklamami dosahovat lepších výsledků.

Stává se vám, že si pro reklamu vymyslíte několik variant titulků a popisů a pak nevíte, kterou z nich zvolit. U facebookových reklam vás toto už nebude muset trápit. Nový nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů, pozn. redakce) bude umožňovat vytvoření několika textů, ze kterých bude Facebook vybírat nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.

Zdroj: Marketing Land

Tento nástroj bude v průběhu následujících týdnů dostupný všem inzerentům a před spuštěním reklamy si budou moci prohlédnout, jak Facebook jednotlivé texty zkombinuje. Vzhledem k tomu, že bude Facebook potřebovat realizovat hned několik testů, aby zjistil, které kombinace tedy fungují nejlépe, můžeme očekávat, že bude potřeba pro tento typ reklamy vymezit vyšší finance než u jiných typů inzerce.

Zdroj: Marketing Land

Dle vyjádření Facebooku pro Marketing Land budou k dispozici reporty s obecnými informacemi o tom, jak si daná reklama vede. Ale nemělo by v nich být uvedeno, která kombinace si vede nejlépe, apod. Reporty tedy budou spíše obecného rázu.

Obdobnou funkci jste mohli zaregistrovat v loňském roce, když Google spustil své responsivní reklamy. Multiple Text Optimization od Facebooku je tak další ukázkou zapojování strojového učení do reklamního prostředí. 

Zdroje: Marketing Land, SocialMediaToday

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.