Vanish nabízí USA pomocnou ruku, chce sponzorovat Bílý dům

26. 7. 2011 | BVo

Australská značka Vanish NapiSan se snaží vydělat na problémech při schvalování amerického rozpočtu. Firma vyrábějící čisticí prostředky nabízí, že bude sponzorovat Bílý dům, sídlo amerického prezidenta.


Nabídka byla stanovena ve výši 25 milionů dolarů. Vanish za tuto částku požaduje využití zahrady Bílého domu pro umístění své růžové zářící reklamy. Sídlo prezidenta by tak každoročně získalo finanční injekci v podobě pěti milionů po dobu pěti let. Tento nemalý přírůstek by přišel ekonomice Spojených států jistě vhod. Potýká se totiž s vážnými ekonomickými problémy.


„Bílý dům je nejsledovanější budova na světě, je to z naší strany logický krok,“ uvádí Vanish ve svém dopise pro členy amerického Kongresu. Nabídka se firmě nezdá nijak urážející, chce pouze zvýšit povědomí o značce a svých čistících produktech.


Vanish si tedy touto kontroverzní nabídkou a poznámkami o americké ekonomice snaží získat jen větší pozornost a publicitu. A to se společnosti také daří.


Jak na nabídku zareaguje Bílý dům, není zcela jisté.


Zdroj: www. adage.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: