Focus Agency bude pokračovat v edukaci o chirurgické léčbě obezity

5. 10. 2020 | Petr Michl
Chirurgická léčba obezity může být efektivním řešením pro lidi, kterým dosavadní pokusy o řešení morbidní obezity nevyšly. Focus Agency obhájila tendr a pokračuje v edukaci o tom, jaké možnosti nabízí, nově i s pomocí nezávislé iniciativy Vím, co jím a společnosti STOB (Stop obezitě).


Snímek z bariatrické operace. Zdroj: repro YouTube / mojelecbaobezity.cz

Česká republika je zemí plnou obézních lidí, na 300 tisíc z nich je dokonce těžce obézních. A právě ti jsou „vhodnými adepty" na bariatrickou operaci, například na bandáž žaludku nebo její další metody. Jenomže často neví, že je tato možnost dostupná i pro ně ani to, v jakých případech zákrok platí zdravotní pojišťovna. S cílem toto změnit spustila proto před 2 lety PR a digitální agentura Focus Agency kampaň společnosti Johnson & Johnson, konkrétně její divize Ethicon. Po nedávném tendru obhájila svou pozici a pokračuje v realizaci další části edukační kampaně na podporu povědomí o bariatrické chirurgii.

Kampaň, jejímž cílem je informovat pacienty o možnosti chirurgické léčby obezity, agentura Focus Agency spustila prvně v listopadu 2018 a za pouhé čtyři měsíce zajistila desítky mediálních výstupů, spustila web mojelecbaobezity.cz a vytvořila diskuzní facebookové fórum s totožným názvem.

„Naším prvním krokem bylo vytvoření přístupného „úložiště“ – webové stránky, která je určená laické veřejnosti a zpřehledňuje možnosti bariatrické chirurgie. Jejich obsah jsme konzultovali s odborníky, ale také s pacienty, kteří již operaci podstoupili a jsou tak pro celou kampaň klíčoví. Jejich příběhy jsme zachytili i ve videích, která jsou součástí webových stránek i na Youtube kanálu,“ doplňuje account director Michaela Škopková.

 

Hlavní ambassadorka projektu, Tereza, která má sama s bariatrickou operací zkušenosti, je zároveň moderátorkou diskuzního fóra na Facebooku, kde dokázala díky svým aktivitám vyvolat vysoký engagement. Pacienti tu sdílí své zkušenosti s hubnutím, operací, svěřují se navzájem se svými obavami, nebo kladou dotazy odborníkům.

Díky aktivitě členů skupiny a množství mediálních výstupů se daří zvyšovat počet zájemců o bariatrickou chirurgii a přesvědčit stále váhající jedince ke konzultaci s lékařem.

Druhou část kampaně spustila Focus Agency v srpnu letošního roku. Agentura plánuje zahájit spolupráci s dalším ambasadorem a s iniciativou Vím, co jím a STOB.

Tip redakce

Přetěte si případovou studii přibližující podrobněji to, jak kampaň informující o bariatrické chirurgii měnila životy 

 PR agentura, Focus Agency

Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations Online PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.