Ford provede launch nového Exploreru na Facebooku

10. 6. 2010 | IKE
Pakliže jsme včera v jedné z aktualit citovali Robina Goada, ředitele společnosti Experian Hitwise, který předpověděl masový vstup automobilového segmentu a FMCG na sociální sítě, dnes můžeme jeho slova částečně potvrdit. Společnost Ford totiž oznámila, že odhalení svého nového terénního automobilu Explorer provede namísto na autoshow na Facebooku.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pakliže jsme včera v jedné z aktualit citovali Robina Goada, ředitele společnosti Experian Hitwise, který předpověděl masový vstup automobilového segmentu a FMCG na sociální sítě, dnes můžeme jeho slova částečně potvrdit.
Společnost Ford totiž oznámila, že odhalení svého nového terénního automobilu Explorer provede namísto na autoshow na Facebooku.
"Není se čemu divit, žijeme ve 140 znakové společnosti," okomentoval pro automobilový průmysl netradiční koncepci Scott Monty, ředitel odboru sociálních médií Fordu. "Jde nám o skutečné upoutání pozornosti potenciálních zákazníků. Využití Facebooku s téměř 500 miliony uživatelů je logickým krokem."
Kampaň, která bude založena na postupném odkrývání podoby nového vozu, bude zakončena v průběhu července.
Ford si od svého kroku slibuje narušení tradičního vnímání automobilky jako odosobněného monolitu. Chce, aby ho zákazníci začali vnímat jako tým lidí, jejichž cílem je naslouchat svým zákazníkům, dávat jim odpovědi na jejich otázky a věnovat se jejich chvále i stížnostem.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: