Fotky do reklam na Facebooku si můžete vybrat zdarma z databáze Shutterstocku

23. 8. 2013 | Petr Michl
Vánoce pro správce reklam na Facebooku přicházejí už příští týden. Fotky z Shutterstocku budou k dispozici zdarma.

Vybrat tu správnou fotku k reklamě. To je jeden z nejdůležitějších úkolů a často i pěkná svízel, která může navíc stát u placených fotobank pěkných pár dolarů. Z jednou z největších z nich nyní uzavřel Facebook partnerství. A z dohody s Shutterstock budou těžit hlavně správci reklam, od příštího týdne si totiž mohou přímo při nastavování reklam v rámci největšího sociálního média vybrat i nejvhodnější fotku z databází Shutterstock. Další novinkou bude i možnost vybrat si pro jednu reklamu až 6 fotek najednou.

Při výběru snímků je půjde filtrovat dle tematického zařazení a možné bude samozřejmě i klasické vyhledávání. Zásadním vylepšením je ovšem i možnost vybrat si na jednu reklamu až 6 fotografií (ať už z Shutterstocku, z vlastních zdrojů nebo kombinací obojího). To značně zjednoduší testování. Půjde rychle zjistit, který obrázek generuje nejvyšší konverze, a méně účinné varianty vypnout. Tyto změny ukazují, že se sice Facebook snaží různými úpravami algoritmů a změnami posunout co největší masu uživatelů do řad inzerentů. Zároveň má ale zájem na tom, aby reklamy byly účinné a jejich správa co nejjednodušší. I proto nedávno Facebook značně zpřehlednil nabídku svých reklamních formátů. Partnerství se Shutterstockem je ovšem pro reklamní správce dosud nejšťastnější novinkou.

Mimořádně nabitý blogový příspěvek na Facebook for Business popsal i další novinky týkající se správců facebookových stránek z mobilních aplikací pro Android a iOS (nejnovější verze naleznete v lincích - pozn. red.). Ti by již nyní měli mít možnost přidat k jednomu příspěvku několik fotografií najednou. I z aplikací budou také moci měnit správcovská práva.

Zdroj: facebook.com/facebookforbusiness

Štítky dokumentu: Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.