Fotografie ve Twitterovém profilu zvyšuje sledovanost

7. 4. 2010 | RaTP
Společnost HubSpot přišla se zajímavým, ne však překvapivým zjištěním. Při analyzování více než 9 milionů Twitterových profilů bylo zjištěno, že ty s vloženou fotografií mají v průměru desetkrát více followerů než ty, které ji nemají. A více followerů znamená na Twitteru i větší váhu a renomé vlastníka profilu.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Společnost HubSpot přišla se zajímavým, ne však překvapivým zjištěním. Při analyzování více než 9 milionů Twitterových profilů bylo zjištěno, že ty s vloženou fotografií mají v průměru desetkrát více followerů než ty, které ji nemají. A více followerů znamená na Twitteru i větší váhu a renomé vlastníka profilu.
V interpretaci výzkumu je zmíněn i možný důvod - avatar jako takový je totiž pro mnohé uživatele symbolem příliš amatérským, což se promítá i do celkového vnímání sdělení. To díky tomu ztrácí na hodnověrnosti.
"Twitter je obecně spíše o konkrétních lidech z masa a kostí, u kterých známe nebo chceme znát i jejich průsobení v reálném světě. Pro čistě virtuální kamarádství je tu Facebook," uvedl Thomas Dosh, jeden ze spoluautorů výzkumu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: