Heineken představuje robotického parťáka, co za vámi bude jezdit s pivem, kamkoli se pohnete

2. 7. 2021 | Kristýna Vozková
Je nejlepším přítelem člověka pes, co vás bude všude následovat? Dle Heinekenu jím je B.O.T — mix robota kombinovaného s chladničkou, který vám vozí pivo a nemá chuť z něj upíjet.

Co by to bylo za léto bez orosených plechovek s lahodným ležákem? Komu by se ale chtělo tahat s chladícím boxem? Díky Heinekenu už ani nebudete muset. Pivo vás bude samo následovat. Společnost představila svůj unikátní vynález –  B.O.T.a (zkratka pro beer outdoor transporter, pozn. red.), autonomní pojízdný chladič se zásobou 12 plechovek, který vás bude díky pohybovým senzorům v letních pařácích sám sledovat na každém kroku. 

„Přimknuli jsme se k univerzální pravdě, že u sebe během letních dobrodružství chtějí všichni nosit vychlazené pivo, ale nikomu se nechce tahat s těžkým chladícím boxem”, uvedl na adresu projektu Eric Husband, integrovaný kreativní ředitel agentury Fast Horse, která přišla s tímto konceptem. „Proto jsme vyvinuli B.O.T.a, dokonalého robotického parťáka, který vám bude nosit pivo, aniž by vám z něj upíjel.” 

A proč vozí B.O.T plechovky a ne ikonické lahve? „Zelenou láhev Heineken zná každý, na pláž nebo k bazénu si ale sklo vzít nemůžete,“ vysvětlil Husband. Dodal zároveň, že poté, co se stalo léto 2020 „létem toho, co nemůžeme” ( „summer of can'ts”), chtěli, aby léto 2021 bylo pro změnu  „létem plechovek” ( „summer of cans”). „Můžete jít kempovat, jít na piknik, setkat se s přáteli na grilovací párty. A užít si všechny ty chvíle právě s Heinekenem,“ dodal závěrem Husband.

Agentura Fast Horse spolupracovala na vytvoření robota se společností VT Pro Design. Variant bylo hned několik a jednou z nich byla i ponorka. Nakonec to ale u všech vyhrál přátelsky vyhlížející zelený robůtek, který svého majitele doprovází kdekoliv po souši. A pokud by vám nestačilo, že nebudete muset vyprahlí pátrat v okolí po chlaďáku, s robotickým parťákem si i popovídáte. Je naprogramován na deset jednoduchých frází, mezi kterými nesmí chybět naprosto zásadní otázka:  „Nemá někdo žízeň? Mám Heinekena.” Dokáže ale také humorně zarecitovat:  „Neměj strach, jsem plný piva” ( „Have no fear, I'm full of beer”). Na interaktivní dotykové obrazovce pak kromě loga značky naleznete také několik emoji a krátkých slovních hříček. Prozatím je B.O.T. jen limitovaným produktem, který bylo do 1. 7. možné  vyhrát v unikátní soutěži na webových stránkách značky Heineken. Doufejme však, že se do budoucna stane běžným parťákem každé letní zábavy. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.