Hlad omámil po YouTuberech i hráče na Twitchi. Vše opět vyřešila tyčinka Snickers

13. 10. 2015 | Petr Michl
Slogan Snickers „You're Not You When You're Hungry" opět zasahuje. Po YouTuberech nebyli ve své kůži ani let's playeři na Twitchi.

Slogan Snickers „You're Not You When You're Hungry" dokázal být opět základem pro vynikající kampaň. Několik měsíců poté, co se vybraní YouTubeři z celého světa začali ve svých videích chovat, jako by to nebyli oni, došla stejná nákaza i na Twitch. Na herní platformě vlastněné Googlem let's playeři komentují svůj postup počítačovými hrami před publikem fanouškům, kteří jim jsou dokonce ochotní za tento zážitek přihodit nějaký ten peníz.

Spíš než pro jejich hráčské umění to dělají díky jejich osobnosti. Ostatně nejslavnější český Twitcher Fatty Pillow má hry jen jako relativně zbytný podkres pro jeho humorné příhody ze života. I proto věrní diváci dokážou poměrně rychle zavětřit, když se jejich hrdinové chovají jinak než obvykle. Přesně to se stalo Twitch celebritám vystupujícím pod nicky Dingle Derper (268 tisíc followerů), SeriousGaming (194 tisíc followerů) a TrumpSC (605 tisíc followerů).

Tisíce jejich followerů byly svědky toho, jak se jejich hráčská úroveň zhoršuje a zhoršuje. V jednu chvíli jejich proměna došla tak daleko, že najednou stali někým jiným. A když z asijského mladíka najednou zavalitý zarostlý hipík v duhovém batikovaném tričku, tak si toho rozhodně všimnete.

Vše se pochopitelně vrátilo do normálu, když si jejich alter ega dala tyčinku Snickers. Zkrátka naplnění sloganu „You're Not You When You're Hungry" jako vyšité.

Nepřijde vám to jako nic tak výjimečného? V tom případě nechápete vztah fanoušků ke Twitch hvězdám, který je mnohem silnější a méně kritický než ke klasickým celebritám. Je to vidět třeba i na ukázkách z diskuzí, kdy celý jednoduchý šprým přišel mnoha lidem „jako ta vůbec nejvtipnější věc“.

Ač například spot Snickers s Mr, Beanem navázaný na již slavný slogan musel stát velké peníze nejen za honorář Rowena  Atkinsona a je objektivně kreativnějším a mnohem propracovanějším počinem, tisíce lidí o něm nemluvilo s nadšení.

Prostě jen proto, že Mr. Bean pro ně je zábavná figurka z televize, nikoliv někdo, koho brali jako svého kamaráda, jako tomu je u hvězd YouTube nebo Twitch. V Snickers si to uvědomují a patří mezi průkopníky mezi velkými značkami, které s touto komunitou dokážou pracovat tím správným způsobem skutečně ve velkém.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: