HP připomíná, že svátky patří blízkým lidem a ne displejům

26. 11. 2019 | Milada Zemanová
Zahrajte si bingo, malujte nebo třeba pečte, ale nekoukejte pořád do mobilu. Tak zní vánoční poselství společnosti HP, která ve své nejnovější kampani přezpívala starou křesťanskou anglickou koledu. Její nová verze reaguje na dnešní dobu a závislost na sociálních sítích.

Stává se vám, že se setkáte s přáteli a místo společně stráveného času každý zírá do svého mobilního telefonu? Návštěva vánočních trhů se mění v sérii sdílení fotografií na sociálních sítích? Právě na tento nešvar upozorňuje společnost Hewlett-Packard (zkráceně HP) ve své nejnovější kampani s názvem Print the Holidays (Vytiskni si svátky, pozn. redakce) a připomíná, že by lidé měli raději trávit čas spolu, a ne se svými telefony.

Píseň, která zní celým spotem, je alternace staré anglické kolegy s názvem 12 vánočních dnů. V originální verzi jednotlivé sloky metaforicky znázorňují křesťanské hodnoty. V této variantě od HP však jednotlivé dny reprezentují chatování, sbírání lajků a další aktivity spojené s chováním v online světě. V polovině videa však začne na mobilu zbývá už jen 5 % baterie a postupně však převládají aktivity bez displejů a technologií a vítězí čas strávený s rodinou.

Na spot se podívejte ve videu níže

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.