IIK Grand Prix 2012 - Klání projektů interní komunikace je tu již podruhé

29. 5. 2012 | PeMi
Již jen týden zbývá do uzavření přihlášek do soutěže IIK Grand Prix 2012 .

Soutěž IIK Grand Prix 2012 čeká druhý ročník. Vítězové národního kola, slavnostně vyhlášení 14. 6. 2012, se následně zúčastní prestižní evropské soutěže FEIEA Grand Prix. Loni přitom český T-Mobile z tohoto mezinárodního klání vyšel s oceněním pro nejlepší firemní časopis.

Velikou novinkou letošního ročníku je fakt, že se díky zájmu ze slovenské strany dochází k rozšíření i za hranice. Soutěž je tak určena českým i slovenským subjektům, které se nějakým způsobem podílí na interní komunikaci: firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a jiné vzdělávací instituce, komunikační agentury apod, a to bez ohledu na fakt, zda jsou či nejsou členy IIK. Přihlášky do soutěže je přitom možné podat již jen do 4.6.

 

V letošním roce budou projekty soutěžit v 6 hlavních kategoriích:

  • Kategorie 1 – Digitální nástroje interní komunikace
  • Kategorie 2 - Tištěné nástroje interní komunikace
  • Kategorie 3 - Osobní nástroje interní komunikace
  • Kategorie 4 – Netradiční formáty/realizace interní komunikace
  • Kategorie 5 – Strategie krátkodobé
  • Kategorie 6 – Strategie dlouhodobé

 

Porota a způsob hodnocení


Odborná porota bude volit vítěze v jednotlivých kategoriích podle několika měřítek. Vedle kreativity a efektivity letos zohlední také míru novátorství projektu. V době, kdy se technologie vyvíjejí překotným tempem a stále více zasahují do pracovního i osobního života a lidská komunikace se do značné míry přesouvá do virtuálního světa, také interní komunikace musí tento vývoj reflektovat, jestliže má efektivně uspokojovat potřeby jejích aktérů. Úspěšný projekt musí jasně definovat svůj cíl a vizi, zároveň však musí být jeho výsledky jasně měřitelné a vyhodnotitelné.

Porota bude projekty hodnotit ve 2 kolech. První kolo spočívá v bodovém ohodnocení práce každým členem poroty, přičemž 50% prací s nejvyšším počtem bodů postoupí do druhého kola, kde jsou na základě všeobecné diskuse zvoleni vítězové každé kategorie. Práce, která nese zajímavý nápad nebo myšlenku, může být porotou oceněna speciální Cenou poroty IIK Grand Prix. Ke každé práci bude pro zachování objektivity a poskytnutí cenné zpětné vazby vyhotoveno hned několik posudků.


Porotu tvoří významné osobnosti z oblasti PR, HR, psychologie, brandu, komunikace a řízení:

  • Jana Holá – pedagog, člen odborné rady IIK, Univerzita Pardubice
  • Elena Hradiská – sociální psycholožka
  • Lumír Kajnar - Graphic Designer/Art Director/Brand Architect, Open Brand
  • Denisa Kasl Kollmann – pedagog, Univerzita Karlova
  • Tomáš Poucha - spoluzakladatel IIK, Savoir Faire
  • Dana Poulová - spoluzakladatelka IIK, DHL IT Services
  • Šárka Samková - ředitelka útvaru interní komunikace Skupiny ČEZ
  • Petr Sedláček - kouč a lektor, člen odborné rady IIK, Dvůr Sychrov
  • Ingrid Stanová - PR ředitelka, PMP Marketing
  • Jakub Svoboda - vydavatel serveru Tyinternety.cz, spolumajitel společnosti Falanxia
     

Pro maximální transparentnost a administrativní zjednodušení je letos umožněno přihlášení skrze on-line aplikaci, která zjednoduší přístup jak pro porotce, tak pro soutěžící: ti uloží své práce on-line a následně na tomtéž místě naleznou hodnocení i komentáře poroty. Pro zájemce o soutěž je zároveň k dispozici manuál.


Loňský ročník přinesl velké úspěchy


Vítězové prvního ročníku soutěže se úspěšně prosadili i v evropském měřítku. Skvělé zlato v soutěži FEIEA Grand Prix 2011 získala společnost T-Mobile v kategorii „Nejlepší firemní časopis“. Nejlepší interní časopis v Evropě byl tedy u nás! Stříbrnou příčku obsadila v kategorii „Nejlepší strategie interní komunikace – jednorázová akce“ společnost KPMG se svou kampaní Petman leaving a čestné uznání v kategorii „Nejlepší strategie interní komunikace – mezinárodní projekt“ společnost DHL IT Services za svůj mezinárodní koučovací program Value Wheel Survey.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.