Influencerům na Instagramu se otevírají nové cesty k výdělku: affiliate prodej a vlastní e-shopy přímo na platformě

9. 6. 2021 | Petr Michl
Influenceři budou bohatší. A zejména nově uvedený nástroj pro zahájení affiliate spolupráce s influencery pomůže i značkám — nejen k větším prodejům, ale i k jednoduchému vyzkoušení relevantnosti influencerů a jejich publika před možným zahájením větší individuální spolupráce.

 

Facebook pořádal v úterý 8. června akci zaměřenou na tvůrce na jeho platformách a hlavní položka programu je rozhodně potěší. Přímo Mark Zuckerberg představil nové cesty, jak mohou vydělávat peníze na Instagramu: skrze affiliate marketing a vlastní e-shopy přímo na platformě.

Instagram vytváří vlastní affiliate síť

Affiliate prodej je s influencery spojen dlouhá léta, ostatně fungoval už v době vzestupu blogů ještě předtím, než je v popularitě převálcovaly právě sociální média.  Pro značky je jedním z nejférovějších způsobů spolupráce. Platí influencerovi provizi za zboží či službu, které prodaly díky němu. Se správně nastavenou procentuální výší odměny si může být značka jistá, že neprodělá. Jde o ryze výkonnostní nástroj, kdy má affiliate partner vlastní motivaci pro to snažit se prodeji napomoct.

Značky si dosud spolupráci s tvůrci domlouvaly samy, případně jim ji zprostředkovávali různé affiliate sítě. Přicházejí „native affiliate tool“ na Instagramu má být poté místem setkávání nabídky a poptávky pro affiliate spolupráci. Proces to má být velmi jednoduchý:

Štítky dokumentu: E-Commerce Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.