Instagram Reels prodlužují délku až na minutu

28. 7. 2021 | Petr Michl
Reels následují trend patrný u konkurenčních platforem. Čeká je prodloužení délky až na 60 vteřin.
31% firem v ČR plánuje zvýšit investice do sociálních médií. 1
  • Jak tvořit atraktivní obsah?
  • Jak zaujmout v sociálních médiích?
  • Jak zesilovat vliv u zákazníků?
  • Jak využívat ambasadory značky?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

Tato změna se rozhodně nedá nazvat nijak překvapivou. Instagram prodlužuje maximální délku Reels až na minutu. Přitom ještě v loni v září nejdelší možnou stopáž navyšoval z 15 na 30 vteřin.

Další zdvojnásobení délky je především reakcí na to, s čím přicházejí konkurenční platformy. Až minutové mohou být i YouTube Shorts. TikTok dokonce čerstvě dovoluje až 3 minuty délky.

U TikToku jde o jasný posun k tomu, aby na jeho platformě „kvetla pšenka“ i obsahu, jehož hodnota nutně nespočívá jen ve vizuální náloži pro oči za co nejkratší čas. U Instagramu je to ovšem poněkud méně jednoznačné v tom, že už nyní dovoluje minutové videa ve feedu, až hodinová videa na IGTV a pochopitelně i Stories, u kterých můžete po 15 vteřinových videích za sebou celkou délku natáhnout na dlouhé minuty.

Navýšením stopáže u Reels na minutu tak dává všanc především unikátnost formátu. Limity totiž nutí tvůrce ke kreativním zkratkám, které dělají samotný obsah zajímavější.

Tip redakce:

tt

Spoře oděné 10leté holky svíjející se u rapu? Jistě. Na TikToku ale najdete také tipy na opravu chaty, příští hvězdy hudebních hitparád, komiky, zdravé recepty nebo popularizátory vědy. To vše se snaží zdůraznit brandová kampaň TikToku, která chce zbořit s ním spojené stereotypy.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: