Instagram vytvořil nálepku 'Stay Home'

23. 3. 2020 | Petr Michl
To, že je lepší zůstat doma, dorazilo už i na severoamerický kontinent. Instagram tak spouští „sticker“ do Stories, který právě to zdůrazňuje. #StayHome

Celonárodní karanténa je brána jako velká rána pro každou ekonomiku. V USA nebo Velké Británii se tak něčemu takovému stále brání, ale doporučení, aby si lidé brali, pokud můžou, home office a nevycházeli zbytečně ven politické vedení těchto zemí již vydalo. I to je důvod, proč se tento přístup snaží povzbudit i Instagram. Spouští pro to stickery „Stay Home(Zůstaň doma).

Sticker (nebo-li „nálepka“) je dostupný ve Stories a můžete si s nimi vyzdobit fotografie a videa, které v jejich rámci sdílíte. Cíl je zřejmý: ukázat, že spousta lidí zůstává doma a naznačit tím, že je to aktuální (potřebná) norma.

Jak je vidět ve videu výše, Instagram pro větší zviditelnění spustí v USA i pro nový sticker „Group Story“, tedy jakýsi agregovaný přehled Stories od lidí, co tuto nálepku použili.

Není to poprvé, co Instagram využívá stickery jako příležitost k zdůraznění nějakého společensky prospěšného poselství. Na podzim minulého roku vyrazil do boje proti kyberšikaně na své platformě.

V jeho rámci přišel se zajímavým způsobem jejich potírání. Automaticky skrývá ty komentáře, které obsahují určitá (ošklivá) klíčová slova. Zároveň jako apel na trolly a hatery vytvořil sticker „Create. Don’t Hate“.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: