Internet Effectiveness Awards: Mezi přihlášenými je mobilní aplikace dTest i online kampaň pro hnutí ANO

3. 2. 2014 | redakce

Internet Effectivness Awards ocení již po osmé efektivní a funkční řešení pro nejlepsí online a internetové kampaně a komunikaci. Nyní je již přihlašování do tohoto ročníku soutěže u konce.  Shortlist finalistů bude vyhlášen v průběhu února. Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční 27. března v Praze.

Z čeho nyní mohou porotci vybírat? „Celkem se přihlásilo 87 projektů, tedy opět vyšší číslo než loňský rok. Jsme rádi za zvyšující se počet přihlášek, které jsou rok od roku čím dál zajímavější. Velký zájem byl například o novou kategorii online obchod. Mezi projekty, které byly přihlášeny, jsou mimo jiné nová mobilní aplikace časopisu dTest, online kampaň Konta Bariéry, komunitní web Sólorodiče.cz, ale také online kampaň na sociálních médiích pro hnutí ANO," říká k soutěži Michal Kříž, prezident Asociace.biz, která soutěž pořádá.

K důvodu pro přihlášení a kladné hodnocení kampaně pro ANO, které svou kampaň přihlásilo prostřednictvím agentury FG Forrest, uvedl šéf kampaně Marek Prchal: "Na Facebooku jsme v době kampaně přes 60.000 fanoušků cílili na 2,4 milionu lidí."
A co podle Marka Prchala bylo nejlépe fungujícím prvkem online kampaně? „Myslím, že to byl mix pestrého a výrazného obsahu, který se neopakoval a měl svou specifickou ‚řeč', ať už vizuální, nebo slovní."

Rostoucí důraz na online komunikaci si uvědomuje stále větší počet firem. Porotkyně soutěže Božena Řežábová, která pracuje pro společnost Google jako specialistka na Brand Activation, k tomu říká: „Jasně vidíme, že roste počet firem, které chápou, že aby jim neujel „digitální vlak", tak je třeba nejen znát chování zákazníků a přizpůsobit mu vnější komunikaci, ale zaměřit se také na změny uvnitř společnosti, například na to, jak zaměstnanci využívají internet ke komunikaci, spolupráci a sdílení."

Soutěžit se v tomto ročníku bude v 9 kategoriích, mezi kterými nechybí cena o nejlepší online obchod, bankovní nebo finanční služby, ale ani kultura a zábava nebo neziskový sektor.

Internet Effectiveness Awards si klade za cíl oceňovat internetová řešení, která mají měřitelný výsledek. Protože jde o efektivitu, a nikoliv velikost či rozsah řešení, mohou vedle sebe být hodnoceny malé i velké firmy.

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.