Jak efektivně pracovat s influencery? Příběhy z praxe nabídne online konference od TUESDAY Business Network

17. 5. 2020 | Petr Michl

Rádi se vzděláváte a chybí vám možnost chodit na konference nebo školení? TUESDAY Business Network pořádá jarní sezónu ONLINE. 2. června na konferenci Jak efektivně pracovat s influencery uslyšíte zejména to, jak efektivně nastavit vzájemnou spolupráci a jak nejlépe změřit její výsledky.

Obchod, kultura, zábava, celý svět se během pár měsíců přesunul online a influenceři mají mnohem větší dosah než dřív. 2. června se na konferenci Jak efektivně pracovat s influencery můžete připojit z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře a poslechnout si zkušené spíkry, v jakých případech je spolupráce s influencery vhodným řešením, jak ji co nejefektivněji nastavit, a to i z legislativního pohledu, a jak následně změřit její výsledky.

Uslyšíte tyto řečníky:

Jitka Altman na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC konkrétně ukáže, jak lze v současné době nové příležitosti strategicky zhodnotit.

Značka Madeta se spojila s pekařem a cukrářem známým z pořadu Peče celá země Josefem Maršálkem. Simona Horáčková z Mindsharenám nabídne pohled na zapojení influencera jako důležité součásti promyšlené multikanálové kampaně.

Ladislav Dyntar vám pomůže zorientovat se ve světě gamingových turnajů,

představí možnost spolupráce značek s influencery, tedy hráči a týmy eSports, a ukáže vám ty nejúspěšnější z nich.

Vojtěch Lambert z LCG New Media na kampaních značek jako jsou Grandhotel Pupp, Hrady CZ nebo Honor ukáže konkrétní výsledky, kterých lze přitom dosáhnout.

Co je dobré si po právní stránce při spolupráci s influencery pohlídat, ať už při zadávání kampaní, ve smlouvě nebo e-mailové komunikaci? Prakticky a na příkladech českých i světových kampaní to vše vysvětlí právnička Andrea Pavelcová z eLegal.

Neváhejte a potkejte se s marketingovými odborníky online na konferenci TUESDAY Business Network Jak efektivně pracovat s influencery přes vaše počítače, tablety nebo mobily už 2. června a prozkoumejte influencer marketing ze všech možných úhlů pohledu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: