Jak efektivně řídit produkty a značky svých firem a ve svých firmách?

20. 4. 2010 | TAM
Jak si budeme vybírat za pár let, jak nakupovat, s čím a jakým způsobem obchodovat? Jak na naše produkty a značky reagují zákazníci? Myslíte si, že to je běh na dlouhou trať? Nebo existují efektivní postupy, kterými můžeme zvýšit nejen zisk ale i prodejnost produktů?

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jak si budeme vybírat za pár let, jak nakupovat, s čím a jakým způsobem obchodovat? Jak na naše produkty a značky reagují zákazníci? Myslíte si, že to je běh na dlouhou trať? Nebo existují efektivní postupy, kterými můžeme zvýšit nejen zisk ale i prodejnost produktů?

Letošní první ročník Brand & Product Forum  přináší horké aktuální ale i budoucí trendy, tipy a triky ... jednoduše inspiraci, čím být odlišní a jak na to!

Letošní pilotní ročník Brand & Product Forum  se koná přímo v Praze, v příjemných prostorách hotelu Mövenpick na Praze 5, se kterým přichází společnost top vision . Diskusní setkání brand, product, marketingových a category manažerů s vystupujícími z velice zvučných jmen společností, se zaměří především na budoucnost brand & product marketingu, řízení značek a produktů, psychologické výzkumy nákupního chování a jak oslovit zákazníka.

Brand & Product Forum  ve znamení efektivního řízení značek přinese i rady a tipy, jak na změnu zažitého vnímání značky, jak na prosazení značky na zahraničních trzích, či jak využít psychologii reklamy a zvýšit tím prodejnost nebo podvědomí o značce. Program fóra doplní večerní neformální část, nebude chybět občerstvení a dobrá nálada. Udělejte si také čas na výměnu názorů s kolegy z řad marketingového světa, do které se může zapojit doslova každý.

Přijďte se nechat inspirovat, jak efektivně řídit produkty a značky:
29. dubna 2010 na Brand & Product Foru!

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.