Jeden z pěti twítů je "značkový"

15. 2. 2010 | TAM
Podle výzkumu Penn State Univestity je 20% všech twítů spojeno se značkou. Tedy ve smyslu podávání informací nebo odkazování na specifickou službu anebo produkt. "Twitter je obchodníky používán zejména kvůli šíření povědomí o značce, prohlubování znalosti značky anebo budování vztahů se zákazníky," řekl Jim Jansen, profesor informatiky na College of Information Sciences and Technology (IST) at Penn State. "Je to skvělý nástroj, který ukazuje, jak blízko jde k uživateli dostat point of purchase."

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podle výzkumu Penn State Univestity je 20% všech twítů spojeno se značkou. Tedy ve smyslu podávání informací nebo odkazování na specifickou službu anebo produkt.
"Twitter je obchodníky používán zejména kvůli šíření povědomí o značce, prohlubování znalosti značky anebo budování vztahů se zákazníky," řekl Jim Jansen, profesor informatiky na College of Information Sciences and Technology (IST) at Penn State. "Je to skvělý nástroj, který ukazuje, jak blízko jde k uživateli dostat point of purchase."
Dokonalým příkladem jsou například společnosti Dell nebo Moonfruit. Těm se podařilo pomocí Twitteru podpořit prodej a za krátké období dosáhnout neuvěřitelných čísel.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.