Jenovéfa Boková personifikuje v nové reklamě Českou spořitelnu napříč dvěma stoletími

11. 1. 2022 | Petr Michl
Česká spořitelna v nové kampani #silnější s Jenovéfou Bokovou mluví o prosperitě společnosti a připomíná také 197 let své existence.

Česká spořitelna přichází s pokračováním svého komunikačního konceptu #silnější. Ač jí od dvousetletého výročí dělí ještě tři roky, v novém spotu rekapituluje své působení a dopad na české země. Mluví o provázanosti svého působení s rozvojem prosperující společnosti v Česku a připomíná první vkladní knížky, podporu průmyslu i stavbu Rudolfina.

„V nové kampani připomínáme 197 let od vzniku Spořitelny a poukazujeme na fakt, že naše prosperita a prosperita společnosti jsou dvě spojité nádoby. Ať už jsme Čechům nabídli první vkladní knížky, nebo jsme financovali stavbu lokálních pivovarů či místní podnikatele, vždy jsme vnímali, že nebude-li prosperovat společnost okolo nás, nebudeme prosperovat ani my. Silnější jsme jen společně,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Hlavní tváří nové kampaně je herečka Jenovéfa Boková, která Spořitelnu samotnou personifikuje. Vysoce výpravný spot vzniklý ve spolupráci VMLY&R má právě díky tomu a používání moderních technologií mimo jejich čas a prostor (jako placení kartami desítky let před jejich uvedením) v sobě prvky, které nesedí, ale o to víc udrží pozornost diváka.

 

Produkce spotu se ujala Creative Embassy a za režii zodpovídalo duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý.

Kampaň poběží až do dubna nejen v televizi, ale také v rámci outdoor a on-line médií a na sociálních sítích, zejména na Facebooku ve formátu Cinemagraphs a Instagram Reels a Stories. Kampaň, včetně TV spotu, který je nyní nasazen na Nově či ČT Sport, vznikla ve spolupráci s agenturou VMLY&R. Postupně se do kampaně zapojí influenceři a banka také využije audioformáty na YouTube, Seznamu či Spotify. 

Komunikační kampaň navazuje na dlouhodobý komunikační koncept Jste silnější, než si myslíte, který Spořitelna spustila loni v dubnu s první velkou dronovu show na českém území.

Kampaní Česká spořitelna reflektovala průzkum analytického projektů Česko v datech zaměřeného na sebevědomí. Z něj vyplynulo, že Češi nehodnotí vlastní sebevědomí příliš vysoko, ačkoli jsou přesvědčeni, že dokáží zvládat životní krize a těžkosti. O pandemické dodání sebedůvěry se pokoušelo i v Česku mnoho značek, Spořitelna pandemii ze své komunikace vynechala, ale prvek síly v jednotě rozehrála s o to větší parádou, jak dokládá i úvodní reklama kampaně z jara loňského roku.

K nové kampani Spořitelna spustila i webové stránky


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: